• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Re:member när kommer pengarna

O

Orolig

Gäst
Poäng: 0
Hej!

någon som vet, jag fick min lån upplagt hos re:member i fredags eftermiddag, att jag kunde logga in och se allt, samt att jag fick sms att lånet är utbetalt.... men fortfarande inte fått några pengar... Hur lång tid brukar det ta innan det når kontot? Nån med erfarenhet från re:member? Börjar bli bråttom då jag har flera lån som jag ska betala bort och som förfallit igår redan..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Hej!

någon som vet, jag fick min lån upplagt hos re:member i fredags eftermiddag, att jag kunde logga in och se allt, samt att jag fick sms att lånet är utbetalt.... men fortfarande inte fått några pengar... Hur lång tid brukar det ta innan det når kontot? Nån med erfarenhet från re:member? Börjar bli bråttom då jag har flera lån som jag ska betala bort och som förfallit igår redan..
Kommer säkert idag eller imon. Är ju ännu bara tisdag morgon så har bara gått 1 dag än så länge om det var lite senare på fredag det blev upplagt
 
P

Pellenator

Gäst
Poäng: 0
Hej!

någon som vet, jag fick min lån upplagt hos re:member i fredags eftermiddag, att jag kunde logga in och se allt, samt att jag fick sms att lånet är utbetalt.... men fortfarande inte fått några pengar... Hur lång tid brukar det ta innan det når kontot? Nån med erfarenhet från re:member? Börjar bli bråttom då jag har flera lån som jag ska betala bort och som förfallit igår redan..
Får man fråga hur mycket du sökte på samt hur dina förutsättningar såg ut?
 
K

Kakan

Gäst
Poäng: 0
Jag fick mitt utbetalt från remember en fredag eftermiddag för två veckor sen, såg pengarna på kontot kl 12.30 tisdagen där på
 
O

Orolig

Gäst
Poäng: 0
Får man fråga hur mycket du sökte på samt hur dina förutsättningar såg ut?


Jag hade en uc på 7,5 % i riskbetyg... 6 ff...... sökte 160.000 via Lendo... tog Re:member till 9 % ränta.... men väl på Re:member sida för godkännande kunde jag ta ett belopp ändå upp till 260.000... så valde det istället. Och det blev godkänt. Så hoppas pengarna kommer in idag nu verkligen.
 

JohanKra

Viktig medlem
Poäng: 91
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
29
Poäng
91
Hej! Kanske inte passar in men är det micro uc eller vanlig uc som tas?

Vad jag kommer ihåg från förr så är det micro uc?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp